Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zaterdag 19 mei 2018

NAKENDE

Het is vandaag een mooie dag geweest. Nu om 18.00 uur raakt de lucht bewolkt. Er zijn aardig wat gasten bijgekomen vandaag van allerlei verschillende nationaliteiten.
Volgens zeggen kan je al heerlijk zwemmen in zee. 
Nou,… uw reporter wacht daar nog even mee. 
Ik kan mij niet voorstellen dat de temperatuur van het zeewater de 22º haalt op dit moment, dus waag ik mij daar nog niet aan.
En nakende zwemmen moet ik al helemaal niet aan denken!
Uw Razende Reporter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten