Op een camping is er altijd wel wat te beleven. Camping El Molino heeft zijn gesprekspunt bij het hek naar het strand. Praatje weer, is altijd vaste prik. Ook de vreemdste praatjes zijn natuurlijk niet van de lucht, maar ook dat hoort bij het ‘klappen’. Uiteraard wordt er ook veel gelachen.


Columns van vóór 2013 staan op:

http://rens.vanadrighem.com/columns_uit/Klaphek_Index.html

zondag 6 mei 2018

PFFFT...


Het is ongelooflijk. We zijn op El Molino allerlei dieren gewend; mieren, mollen, egeltjes, meeuwen, poezen en zelfs wilde zwijnen. Maar heden morgen schrokken we ons een bult, want er staan plotsklaps ineens drie kamelen op de El Molino Sahara. 


Bij navraag blijken die bultenaars neergezet te zijn door een wel zeer bekende campinggast wonende in Amersfoort, u kent ze vast wel. Die dame wil rondritten gaan verzorgen. Zeg nou niet ‘’Ik lach me een bult’’, want het blijkt een serieuze zaak te zijn. De dame waar we het over hebben is het haken helemaal zat laat ze weten en ziet meer in het organiseren van rondritten op en rond de camping. Het is zelfs mogelijk u donderdags naar de markt in het dorp te laten vervoeren, zittend tussen twee bulten. 
Als ik de komende weken de uitwerpselen opruim, mag ik op één van die harige beesten gerust elke morgen mijn verse broodje gaan halen in het dorp, laat ze weten. 
Nou, daar pas ik voor! Ik heb wel wat anders te doen dan de stront van een ander op te ruimen. En om te gaan zitten schommelen tussen twee van die harige waterbulten pas ik al helemaal voor.

Opeens voel ik nattigheid!  Spuugt er nou een kameel brutaalweg in mijn bakkes? …… Nee hoor, ik word wakker, want het begint te regenen. Heb ik dit hele verhaal liggen dromen tijdens mijn siësta! Pfffft! Om je een bult te lachen!
Uw Razende Reporter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten